20 Şubat 2013 Çarşamba

Dünya ve Türk Kelebekleri Pul Sergisi Zarflarım

İzmir'de sergi ve özel gün damgası olunca durmak bilmedim gerçekten. Onlarca zarf dağıttım sergi günü ve tabii kendimede bir set yaptım. İnanılmaz bir seri çıktı ortaya. Açemilikten eser yok. :)

Posta değerlerini yakalayabilmek için tüm zarfların arkasında eksik rakama tamamlayıcı bul ve damga var. Bazı filatelist dostlar bu tekniği pek sevmese de bence filatelik açıdan Tematik özellik en iyi bu şekilde korunuyor. Alelade bir posta zarfı havası olsun istemedim.

Türkiyede çıkmış tüm kelebek serilerini  zarflarda kullandım. 2009 Çevre Günü serisi asıl set çünkü henüz geçerli.  1987-1988 ve 1958 serilerini biraz dekoratif kullandım. Sanırım Türkiye'de tek oldular. Sergi günü saat 16:00 ya kadar oradaydım nerdeyse.  Damgalatılan tüm zarfları görme imkanım oldu. :) 2009 vardı içlerinde ama diğer setler sadece bana ait.  Eşsiz.










3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ozan bey,

Zarflerininiz cok guzel ve estetik
olmus , muthis bir set yapmisisiniz.

Tebrikler.

Code Of Ozzy dedi ki...

Teşekkürler yorumunuz için. Sanırım şu ana kadar yaptığım en iyi set bu oldu. Acemlikten eser yok. :)

Murat dedi ki...

Bilmediğim daha önce böyle bir damga kullandırma etkinliğinde bulunmadığım için soruyorum. Bu tarz bir durumda zarfları kendinize mi gönderiyorsunuz postadan geçmesi için yoksa sadece damgalatıp geri mi alıyorsunuz? Umarım komik duruma düşmemişimdir. :)