16 Temmuz 2014 Çarşamba

İğreniyorum!

Yazmayım yazmayım diyorum ancak bir kaç kelime etmeden de duramıyorum işte.  Şimdi size 3 resim sunuyorum. Bunlar bildiğimiz emisyon programımızdan.




 Yahu bunları tasarlarlayan şahsiyet -ki bunlar tasarım dahi değil- hiç mi eğitim almamış, hiç mi estetik gelişme göstermemiş, hiç mi koypa çekmez internetten (artık o derecek çaresizlik hissettim). Tiksiniyorum. Bu üçüyle de sınırlı değil. son iki sene geriye doğru gidebiliriz.
Bakın temalarına ayda seçilen konularına diyecek bir şeyim yok. O ayrı bir uzmanlık. Ancak iş görselliğe gelince ben bu adamlar mahkemeye bile veririm. Ülkemi kiçlikle rezil ediyorlar diye.
Ulen adam fotoşop bilmiyorsan bir 3 aylık kursa öğren off offff....
Sadece seninde hatan değil. Bu pulları onaylayan kör gözlere de laf etmek lazım.  Tez zamanda bu pullar gibi olasınız! Beddua da ettim. OOHHH!

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yahu o kadar çok biliyorsan sen yap temaları gönder

Adsız dedi ki...

bir acemiolarak ne çok şey biliyon sen bra bra bra

Adsız dedi ki...

Sizinle tamamen aynı fikirdeyim. PTT tarafından basılan pulların grafikerleri gerçekten çok kötü kolaj çalışmaları çıkartıyor. Neden sürekli kolaj yaptıklarını da anlamak mümkün değil. Sade görüntülere sahip pullar birilerini rahatsız mı ediyor bilemiyorum ama ne yazık ki çok zorlama tasarımlara devam ediliyor.

Code Of Ozzy dedi ki...

"Kendin yap yolla"
- Umarım bir gün yapabilirim. Ama öğle yap yolla kabul et sinler yok maalesef. :)

"Acemiolarak"
- Tasarımcı olarak acemi değilim tabii :)

Bu tasarımların berbatlığı aslında bu yönetimin sanata bakışı. Bire bir yansıması. Ama son 10 sene Türkiye'deki -bir kaç istisna hariç- basılan pullar kara bir leke olarak kalacaklar kolleksiyonlarda.

Adsız dedi ki...

Ozan Bey çok haklısınız. Son 2-3 yıldır çıkan pulların tasarımları kötünün de ötesinde. PTT Filateli Bölümüne (Değerli Kağıtlar Daire Başkanlığı) bu husus bizzat ilettim ama nafile. Diğer bir husus da yeni çıkan pullar için uygulanan fahiş fiyatlar. Son çıkan (2015 Ağustos) resmi serinin fiyatı yaklaşık 20 TL. PTT artık işi iyice ticarete dökmüş vaziyette, filateliyi öldürüyorlar. Bari belirttiğiniz gibi tasarımları düzgün olsa.