15 Ekim 2008 Çarşamba

Sihirli



İnterneti gerçekten çok seviyorum. Araştırma yaparken kimle yada neyle karşılaşacağınız belli olmuyor. Pulla ilgili google da kaynak ararken Sihirli Gazete başlıklı bir yönlendirme ile karşılaştım. Merak ederek linki tıklandım çünkü pulculukla nasıl bir ilişkisi olduğunu merak ettim. İyide etmişim.
Sihirli Tur adlı bir firmanın alt hizmetlerinden biriymiş Sihirli Gazete. Gazeteye ait sayfalarda da pullarla ilgili güzel bir çalışma var. Tahminimce de Haluk Özözlüye ait bir siteler zinciri. Haluk bey sağolsun pul ve kartpostal için kaynak sayılabilecek sunumlar hazırlamış sitesinde. Gezmenizi ve keşfetmenizi tavsiye ederim. Ben büyük bir zevk aldım. Favorilerime de ekledim. :)
Ayrıca Araba temalı pullar içinde özel bir köşe oluşturmuk Haluk Bey. İlgi çekici bir ayrıntı olmuş. Gözümden kaçmış başka şeylerde olabilir sitede. :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

osmanlı dönemine ait pullarım var ilkan19@hotmail.com 100 adete yakın çok değerli irtibata geçmenizi istiyorum

Unknown dedi ki...

osmanlı dönemine ait pullarım var ilkan19@hotmail.com 100 adete yakın çok değerli irtibata geçmenizi istiyorum